diumenge, 22 de setembre del 2013

Cambios / Canvis


Hola bloguer@s,

Después de un laaaaargo verano de trabajo con la aguja y de abandono del blog, vuelvo con intención de quedarme. Espero coger pronto el ritmo.

Hoy os voy a informar de los cambios que han sufrido los mercados que se hacen aquí, en Benicarló. El “Mercat Sostenible” pasará a hacerse el segundo y cuarto domingo de cada mes de 10:30 a 14:00 h. en la zona del Auditorio.

Després d'un llaaaaarg estiu de treball amb l'agulla i d'abandonament del bloc, torno amb intenció de quedar-me. Espero agafar prompte el ritme.

Avui vaig a informar-vos dels canvis que han sofert els mercats que es fan aquí, a Benicarló. El “Mercat Sostenible” passarà a fer-se el segon i quart diumenge de cada mes de 10:30 a 14:00 h. en la zona de l'Auditori.


El horario de invierno del “Mercat d’Artesania”  aún está por concretar. Hasta ese momento, hará apariciones puntuales, como la del día 6 de Octubre en la zona de la lonja, para participar en las “V Jornades Gastronòmiques del Peix i del Polp de Llotja de Benicarló”.

L'horari d'hivern del “Mercat d'Artesania” encara està per concretar. Fins eixe moment, farà aparicions puntuals, com la del dia 6 l'octubre en la zona de la llotja, per participar en les “V Jornades Gastronòmiques del Peix i del Polp de Llotja de Benicarló”.


Os esperamos a tod@s. / Vos esperem a tots.

Un abrazo y feliz entrada de otoño.

Una abraçada i feliç entrada de tardor.


Sandra


2 comentaris:

Maritza ha dit...

Sandra yo también regresé hace poco de mis vacaciones y apenas ahora estoy intentando coger el ritmo de la rutina, cosa que me está costando mucho. Gracias por la información. Un besote cielo

Montse ha dit...

Benvinguda Sandra! un petonàs! m