divendres, 21 de juny del 2013

Cielo mediterráneo/ Cel mediterrani


Hola bloguer@s,

Tengo entre manos un proyecto que me hace muchísima ilusión. Es una colcha para una chica que es fotógrafa. La quiere para hacer las fotos de los niños. Después de mirar un par de libros, nos gustó la colcha “Un rincón de cielo” del libro “El canto del mar “de Francesca Ogliari pero, queríamos un poco más de color por lo que hemos hecho una mezcla. Hemos tomado el modelo “Un rincón de cielo” y los colores de “La manta del farero”. A ver cómo queda... aquí os pongo un adelanto.


Tinc entre mans un projecte que em fa moltíssima il·lusió. És una colxa per una xica que és fotògrafa. La vol per fer les fotos dels xiquets. Després de mirar un parell de llibres, ens va agradar la colxa “Un rincón de cielo” del llibre “El canto del mar” de Francesca Ogliari però, volíem una mica més de color pel que hem fet una barreja. Hem pres el model “Un rincón de cielo” i els colors de “La manta del farero”. A veure com queda... aquí vos poso un avançament.








La combinación del lino con telas de color azul marino y las rayas rojas para los bordes, dará a este cielo un aire muy mediterráneo. ¿A que tiene buena pinta?

La combinació del lli amb teles de color blau marí i les ratlles roges per les vores, donarà a aquest cel un aire molt mediterrani. A que té bona pinta?
  
Un abrazo y buen fin de semana.
Una abraçada i bon cap de setmana.


Sandra


6 comentaris:

Maritza ha dit...

Pues si Sandra tiene una pinta estupenda tu nuevo trabajo....te va a quedar genial con la combinación de telas y lino. Un besote guapa

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!
Con esas telas maravillosos te va a quedar una labor hermosa.
Felicitaciones!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Maquíssima!! Segur que farà un pam de goig per fer les fotos en els nens!
;)

ANNA ha dit...

Aquesta colcha té molt bona pinta, es veu molt fineta! m'encanta. Ja tinc ganes de veure el resultat final. ;)

Luz ha dit...

Seguro que quedará preciosa!!! Estoy deseando verla terminada.

Cristina ha dit...

Segur que serà preciosa...segur!!!! Un petó Sandra!!!