dimecres, 30 de maig del 2012

Y tres más/ I tres més


Hola bloguer@s,

Mientras se acercan los días del curso sigo avanzando en mi Sampler. Hoy os traigo dos estrellas.
La primera es la Estrella Dientes de Sierra. Una estrella sencilla pero imprescindible. Yo le he dado un toque especial al hacer el cuadro central diferente.

Mentre s’acosten els dies del curs segueixo avançant en el meu Sampler. Avui us porto dos estels.
El primer és l’Estel Dents de Serra. Un estel senzill però imprescindible. Jo li he donat un toc especial en fer el quadre central diferent.




La segunda es la Estrella de Lemoine (la estrella de ocho puntas). Me encanta. La hice en mis comienzos en el Patchwork para un cojín. No me canso de esta estrella.

El segon és l’Estel de Lemoine (l’estel de vuit puntes). M’encanta. El vaig fer en els meus començaments en el patchwork per a un coixí. No em canso d’aquest estel.




Y para acabar, el Árbol de la Vida. Este bloque tiene muchas variantes. Yo ya lo había hecho para unos cojines para la cocina (otro día os los enseño) con cuadrados en vez de con triángulos. De todas las maneras es un bloque muy bonito.

I per acabar, l’Arbre de la Vida. Aquest bloc té moltes variants. Jo ja ho havia fet per a uns coixins per a la cuina (un altre dia us els ensenyo) amb quadrats en comptes de triangles. De totes les maneres és un bloc molt bonic.




El Sampler va avanzando poco a poco y me gusta como está quedando.  Os pongo una foto de todos los cuadros que tengo hechos. Todos juntos parecen algo, ¿verdad? Espero que os gusten.

El Sampler va avançant poc a poc i m’agrada com està quedant. Us poso una foto de tots els quadres que tinc fets. Tots junts semblen alguna cosa, veritat? Espero que vos agraden.



Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.


dissabte, 26 de maig del 2012

Próximo curso/ Proper curs


Hola bloguer@s,

Estoy emocionada y nerviosa. El mes que viene voy a ir a la tienda Nice Works (en Premià de Dalt) a hacer un curso: “El color sin secretos”. Es un curso de tres días y tiene una pinta estupenda.
Es la primera vez que voy a ir a un curso sola, a ver cómo se me da. Espero que todo vaya bien, no perder ningún tren y sobre todo no perder el autobús de vuelta.

Estic emocionada i neguitosa. El mes que ve vaig a la botiga Nice Works (a Premià de Dalt) a fer un curs: “El color sense secrets”. És un curs de tres dies i té una pinta fantàstica.
És la primera vegada que vaig a un curs sola, a veure com se’m dona. Espero que tot vagi bé, no perdre cap tren i sobretot no perdre l’autobús de tornada.




Tengo muchas ganas de ir. Si alguna de vosotras también se ha apuntado al curso tendremos la oportunidad de conocernos.
De todas maneras, ya os contaré cómo me ha ido y lo que he aprendido.

Tinc moltes ganes d’anar-hi. Si alguna de vosaltres també s’ha apuntat al curs tindrem l’oportunitat de conèixer-nos.
De totes maneres, ja us contaré com m’ha anat i el que he aprés.


Un abrazo.
Una abraçada.



dilluns, 21 de maig del 2012

Casi llega el verano y…/ Quasi arriba l’estiu i…


Hola bloguer@s,

Casi llega el verano y no estreno la corona de primavera…
¿Las que vivís en un piso, como yo, no tenéis la sensación que vuestra casa empieza cuando cerráis la puerta de entrada? Como si el rellano no formara parte de vuestra casa… A mí sí me pasaba pero, para navidades colgué una corona en la puerta (aunque no muy navideña) y pensé… podría hacer una para cada estación del año. Así cuando alguien venga a casa se encontrará con algo bonito antes de entrar. Y en eso estoy.
Por fin, hoy, he colgado la corona de primavera. Aquí la tenéis.

Quasi arriba l’estiu i no estreno la corona de primavera...
Les que viviu en un pis, com jo, no teniu la sensació que vostra casa comença quan tanqueu la porta d’entrada? Com si el replà no formés part de casa vostra... A mi sí em passava però, per Nadals vaig penjar una corona a la porta (no massa nadalenca) i vaig pensar... podria fer una per cada estació de l’any. Així quan algú vingui a casa es trobarà alguna cosa bonica abans d’entrar. I en això estic.
Per fi, avui, he penjat la corona de primavera. Aquí la teniu.







Ahora sólo falta que haga calorcito para poder guardar las chaquetas, los calcetines,... y poder ponernos esos vestiditos de tirantes que tenemos en el armario.

Ara només falta que faça caloreta per poder guardar les jaquetes, els calcetins,… i poder posar-nos eixos vestidets de tirants que tenim a l’armari.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.




dissabte, 19 de maig del 2012

En qué ando metida/ En què estic ficada


Hola bloguer@s,

Estoy metida en un montón de cosas. Pero hoy sólo os voy a dar unas pistas.

Estic ficada en un munt de coses. Però avui només us vaig a donar unes pistes.





Más adelante os enseñaré el resultado, aunque estoy segura de que ya intuís por dónde va la cosa.
Buen fin de semana.

Més endavant us ensenyaré el resultat, encara que estic segura que ja intuïu per on va la cosa.
Bon cap de setmana.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.



dimarts, 15 de maig del 2012

Y la ganadora es…/ I la guanyadora és…


Hola bloguer@s,

Ya tengo el resultado del sorteo por el primer cumpleblog. Como ya dije, se realizó el domingo día 13 de mayo por el sistema de la mano inocente, o sea, mi sobrina. Estos son los nombres de las participantes:

Ja tinc el resultat del sorteig pel primer cumplebloc. Com ja vaig dir, es va realitzar el diumenge dia 13 de maig pel sistema de la mà innocent, o sigui, el meua neboda. Estos són els noms de les participants:

Metí las tiras dobladas en el recoge-hilos.

Vaig posar les tires plegades dins del arreplega-fils.


Y la mano inocente decidió que la ganadora sea...

I la mà innocent va decidir que la guanyadora sigui...




¡¡Enhorabuena Maritza!! Me encanta que te haya tocado a ti. Me pondré en contacto contigo para saber dónde enviarte la “corona de primavera”. Espero que te guste, la hice con mucha ilusión y cariño.

¡¡Enhorabona Maritza!! M’encanta que hagi tocat a tu. Em posaré en contacte amb tu per saber on enviar-te la “corona de primavera”. Espero que t’agradi, la faig fer amb molta il·lusió i “carinyo”.


Os doy las gracias a todas las que habéis participado en el sorteo y a las nuevas seguidoras os doy la bienvenida, espero que os guste este blog, el cual hago con mucho cariño y que os sintáis a gusto en él.

Us dono les gràcies a totes les que haveu participat en el sorteig i a les noves seguidores us dono la benvinguda, espero que us agradi este bloc, el qual faig amb molt de “carinyo “i que us sentiu a gust en ell.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.



dissabte, 12 de maig del 2012

Participantes en el sorteo/ Participants en el sorteig


Hola bloguer@s,


Ayer a las 23:59 h. terminó  el plazo para apuntarse al sorteo del primer aniversario de este blog. Esta es la lista de las participantes. Estáis numeradas por orden en el que os habéis apuntado pero el sorteo se hará con el sistema de “la mano inocente”. 

Ahir a les 23:59 h. va acabar el termini per apuntar-se al sorteig del primer aniversari d’aquest bloc. Esta és la llista de les participants. Esteu numerades per ordre en el qual us heu apuntat però el sorteig es farà amb el sistema de “la mà innocent”.

SORTEO 1 CUMPLEBLOG
NUMERO
NOMBRE
BLOG
1
Guajira83
Elbauldemistesoros
2
Cristina
Noparisdecosir
3
Maritza
Puntadas y mas puntadas
4
Laura
Entrehilosyalgodones
5
Silvia
Silviaentrecosturas
6
Mercè
Gidonna
7
Laura
Aarttopatch
8
Susana
Somisdesdelatic
9
Kelika
El blog de Kelika
10
Magalis Marisol
Edredones de patch
11
María Rosa
No tiene
12
Loló Galiana
Tocadospittussia
13
Yurena Rodríguez
Conagujasyaloloco
14
Mavi
Septiembre
15

Fieltrofeltfeltro


Muchas gracias a todas por apuntaros y mucha suerte.
Moltes gràcies a totes per apuntar-vos i molta sort.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.


dilluns, 7 de maig del 2012

Sorteo/ Sorteig


Hola bloguer@s,


Hago esta pequeña entrada como recordatorio. Faltan cuatro días para cerrar la lista para el sorteo de la “corona de primavera”. Sé que os habéis apuntado poquitas pero también son poquitos los requisitos para participar en él. Por favor, revisad si os falta alguno, me gustaría que pudierais participar todas.
Muchas gracias a todas por apuntaros. Me hace mucha ilusión.

Faig aquesta petita entrada com a recordatori. Falten quatre dies per tancar la llista per al sorteig de la “corona de primavera”. Sé que us heu apuntat poquetes però també són poquets els requisits per participar en ell. Per favor, reviseu si us falta algun, m’agradaria que poguéssiu participar totes.
Moltes gràcies a totes per apuntar-vos. Em fa molta il·lusió.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.


diumenge, 6 de maig del 2012

Día de la Madre/ Dia de la Mare


Hola bloguer@s,

Hoy es el Día de la Madre, aunque realmente deberían ser todos los días, ya que las madres siempre están ahí, sea el día que sea, llueva, haga viento, se encuentren bien o se encuentren mal, siempre anteponen a los hij@s.
Pero está bien que exista un día dedicado a ellas, así los hij@s no tenemos excusa, ya que normalmente se nos olvida darles las gracias por estar siempre ahí y decirles cuánto las queremos y cuánto las necesitamos.

Avui és el Dia de la Mare, encara que realment haurien de ser tots els dies, ja que les mares sempre estan aquí, sigui el dia que sigui, plogui, faci vent, es troben bé o es troben malament, sempre anteposen als fills.
Però està bé que existeixi un dia dedicat a elles, així els fills no tenim excusa, ja que normalment se’ns oblida donar-les les gràcies per estar sempre aquí i dir-les quant les estimem i quant les necessitem.

Mi cuñada y yo hemos hecho esta funda para las agujas de tejer y de ganchillo, mi madre tiene un montón. Así las podrá tener todas juntas y ordenadas.

La meua cunyada i jo hem fet esta funda per a les agulles de teixir i de punt de ganxo, la meua mare en té un munt. Així les podrà tindre totes juntes i ordenades.







Y, como últimamente, el Festival de Sitges suele coincidir con el Día del Padre, también le hemos preparado una sorpresa. Porque no podemos olvidarnos de ellos. Esos seres que parecen siempre tan fuertes y tan invencibles pero que también necesitan que les demos un abrazo de vez en cuando y les digamos cuanto los queremos.


I, com últimament, el Festival de Sitges sol coincidir amb el Dia del Pare, també li hem preparat una sorpresa. Perquè no ens podem oblidar d’ells. Eixos éssers que semblem sempre tan forts i tan invencibles però que també necessiten que els fem una abraçada de tan en tan i els diguem quant els volem.

A mi padre le gustan mucho los búhos. De hecho los colecciona. Pero éste, ni lo tiene ni se lo espera.

Al meu pare li agraden molt els mussols. De fet els col·lecciona. Però aquest, ni el té ni se l’espera.





Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.




dimarts, 1 de maig del 2012

Curso con Sara Pallarés/ Curs amb Sara Pallarés


Hola bloguer@s,

Hacía tiempo que quería hacer un curso de acolchado libre. Siempre he acolchado a mano o a máquina con la pata de doble arrastre (todo un invento). Imaginaba que no sería fácil, y así fue. Eso de controlar tú la tela requiere mucha destreza, concentración y, sobre todo, coordinación entre las manos y los pies. Pero bueno, supongo que es cuestión de práctica. Poco a poco, encontraré el ritmo para sincronizar el movimiento de las manos con la velocidad de la máquina.
Aquí os pongo unas fotos de mis obras de arte.

Feia temps que volia fer un curs d’encoixinat lliure. Sempre he encoixinat a mà o a màquina amb la pota de doble arrossegament (tot un invent).  Imaginava que no seria fàcil, i així va ser. Això de controlar tu la tela requereix molta destresa, concentració i, sobre tot, coordinació entre les mans i els peus. Però bé, suposo que és qüestió de pràctica. Poc a poc, trobaré el ritme per sincronitzar el moviment de les mans amb la velocitat de la màquina.
Aquí us poso unes fotos de les meues obres d’art.

Sí, ya lo sé, os estoy enseñando el más bonito.
Sí, ja ho sé, vos estic ensenyant el més bonic.

Este acolchado está hecho con la pata de doble arrastre.
Este fue fácil.
Aquest encoixinat està fet amb la pota de doble arrossegament. Aquest va ser fàcil.

Y a partir de aquí las obras de arte.
I a partir d'aquí les obres d'art.



El curso lo impartió Sara Pallarés (delegada de la AEP en Castellón). No la conocía como profesora y me gustó. Siempre estuvo pendiente de que no nos faltara nada (canilla, folios, imperdibles,…café, croissants,…) a lo que también ayudó que fuéramos poquitas alumnas. Desde aquí le doy las gracias a Sara. Nos vemos en el próximo curso.

El curs el va impartir Sara Pallarés (delegada de la AEP en Castelló). No la coneixia com a professora i em va agradar. Sempre va estar pendent que no ens faltés res (canilla, folis, imperdibles,... cafè, croissants,...) al que també va ajudar que anéssim poquetes alumnes. Des d’aquí li dono les gràcies a Sara. Ens veiem en el proper curs.

Unas chicas muy aplicadas.
Unes xiques molt aplicades.


Éramos pocas pero buenas, eh?
Erem poques però bones, eh?

Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.