dimarts, 30 d’octubre del 2012

Y pronto...Navidad/ I prompte...Nadal


Hola bloguer@s,

Ya volvemos a estar cerca de las navidades. ¿A vosotras también se os pasan los años volando? A mí cada vez me parecen más cortos. ¡Hasta donde han llegado los “recortes”...!
Bueno, a lo que iba; creo que ya os conté que las navidades no son unas fiestas que me gusten demasiado. Pero que aún así, las celebro y decoro un poco la casa. Bueno, “un poco” era hace tiempo porque... desde que hago patchwork cada año tengo más cosas.

Ja tornem a estar prop dels Nadals. A vosaltres també se vos passen els anys volant? A mi cada cop em semblen més curts. Fins a on han arribat les “retallades”...!
Bé, al que anava; crec que ja vos vaig contar que els Nadals no són unes festes que m’agraden massa. Però que encara així, les celebro i decoro una mica la casa. Bé, “una mica” era fa temps perquè... des que faig patchwork cada any tinc més coses.

Estas bolas de navidad son las primeras que hice. Son para colgarlas en el árbol. La verdad es que las cogí con muchas ganas. Me encantan.

Estes boles de Nadal són les primeres que vaig fer. Són per penjar –les en l’arbre. La veritat és que les vaig agafar amb moltes ganes. M’encanten. 


Éstas las descubrí el año pasado. Hice un par para probar y me gustaron. Son muy fáciles de hacer y quedan muy vistosas.

Estes les vaig descobrir l’any passat. Vaig fer un parell per provar i em van agradar. Són molt fàcils de fer i queden molt vistoses.




Y éstas las he hecho esta semana. Estaban guardadas (olvidadas) en una caja en el trastero, ya ni me acuerdo para qué las compré. Como son más pequeñas las he hecho más sencillas.

I estes les he fet esta setmana. Estaven guardades (oblidades) en una caixa al traster, ja ni recordo per a què les vaig comprar. Com són més menudes les he fet més senzilles.



El próximo día os enseñaré el proyecto navideño en el que estoy metida.

El proper dia vos ensenyaré el projecte nadalenc en el qual estic ficada.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.



Sandra



8 comentaris:

Benedetta Elisei ha dit...

Grazie Sandra!!!!
E le tue palle di natale sono una meraviglia!!
Baci Benedetta

Maritza ha dit...

Sandra, tienes una buena colección de bolas navideñas y todas geniales...a este paso vas a tener que conseguirte un árbol más grande para que te quepan todas....jejej. Un besote cariño

Unknown ha dit...

Que xules totes les boles!!

Anna ha dit...

T'han quedat súper bé aquestes boles. A mi també em passa, que quants més anys passen més coses de Nadal tinc.
Una abraçada.
Anna

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Felicitaciones por tus hermosos adornos navideños......
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Laura ha dit...

Que bonitas !!!

Un besito !!

Patchwork, Tilda i altres coses... ha dit...

Que boniques totes, m´encanten!!!

Mercè ha dit...

Molt maques les boles, m'agraden molt les que fan com una forma d'estrella. Bon cap de setmana