dijous, 18 d’octubre del 2012

Cascabel/ Picarol


Hola bloguer@s,

¿Alguien sabe qué está pasando? ¿No estábamos en otoño? Lo digo porque la blogosfera ha florecido de una manera que parece primavera... está llena de “jardines de la abuela”. En mi casa también ha florecido uno pero... es un jardín diferente, es sonoro y redondo.

Algú sap què està passant? No estàvem a la tardor? Ho dic perquè la blocosfera ha florit d’una manera que sembla primavera... està plena de “jardins de l’avia”. A la meua casa també ha florit un però... és un jardí diferent, és sonor i redó.



¿Os gusta? Es una pelota para una niñita muy pequeñita. Los colores son suaves, al tacto es blandita y cuando la mueves, suena. Está hecha con 12 pentágonos y 20 hexágonos. Dentro lleva un cascabel.

Vos agrada? És una pilota per a una xiqueta molt menudeta. Els colors són suaus, al tacte és toveta i quan la mous, sona. Està feta amb 12 pentàgons i 20 hexàgons. Dins porta un picarol.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.


Sandra



10 comentaris:

Laura ha dit...

Preciosa y super dulce !!
Me encanta !!!

Un besito guapi ! :)

Cristina ha dit...

Ohhhhhhhh Sandra!!!! Quina preciositat!!!!!!! I si a sobre és toveta i sona a cascabell , ja és perfecta!!!! Petonets!!!!

Maritza ha dit...

Sandra, qué belleza de pelota!!!, se ve divina con estos hexágonos...seguro que la nena va a disfrutar de lo lindo con ella. Un besote cielo

Belén ha dit...

Sandra, es preciosa, seguro que se lo pasa muy bien con ella!!!
Besos

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Que linda labor...
Felicitaciones...un fuerte abrazo desde Venezuela!

Anna ha dit...

Molt xulo tot! M 'ha agradat molt el teu blog.

Floreal ha dit...

Me encanta! que bonita!

Anna ha dit...

Quina pilota més xula!!!! M'agrada la combinació de robes.
Anna

Mavi. ha dit...

Super bonita Sandra, creo que es un lindo regalo, tiene un colorido muy acertado.
Bss.

Silvia ha dit...

Una pelota preciosa y muy alegre. Recuerdo que Pol cuando era pequeño tenía una muy parecida y jugaba mucho con ella. Seguro que a la peque le encanta. Un beso.